iZettle Kassaregister

Vårt Val

Vi har valt att arbeta med iZettle Kassaregister för Café Laxön. Vi har även förenklat all vår redovisning gällande vår kaféverksamhet både på Muraren och på Laxön. Vi kan numer både ta betalt med kort och skicka egna fakturor direkt via kassan. Har du frågor kring vårt system och hur vi arbetar med kassaregistret så hör gärna av er.
Här nedan får ni information från iZettle hemsida

SÄKERT

Med kassaregistret kan du nu registrera din försäljnings- och produkthistorik i molnet på ett säkert sätt. All information är skyddad mot manipulation. Kontant- och kortbetalningar registreras automatiskt i vår app och du får ett virtuellt register i molnet som du alltid kan komma åt.

SMIDIGT

Kassaregistret är en funktion som redan finns i iZettle-appen, så det är enkelt att komma igång. Med den här funktionen kan du enkelt lagra och exportera viktiga företagsdata. Du kan ta fram aktuella eller samlade säljrapporter och skicka via mejl om du skulle få en skatterevision.

UPPFYLLER ALLA KRAV

Skatteverket kräver att företag som tar emot kontantbetalningar (inklusive betalkort) ska använda kassaregister som uppfyller särskilda krav. Den goda nyheten är att du inte behöver något fysiskt register (eller någon kassalåda) för att uppfylla de här kraven. Med vår osynliga lösning kan du hantera försäljningen på rätt sätt – smidigt och säkert. Det gör att du kan fokusera på det som är viktigt för dig: att få ditt företag att växa.